נכתב ע
נכתב ע"י מערכת אסתטיקר

מילוי כפות ידיים הוא שם כולל ל"משפחה" של טיפולים אסתטיים-קוסמטיים שמיועדים לשפר את מראה כפות הידיים.

טיפולים למילוי של כפות הידיים מיועדים להצעיר את החזות האסתטית של המטופלים ולהשיב לכפות הידיים שלהם את המראה הצעיר הטבעי, הבריא והחיוני. 

 

מילוי כפות ידיים להצערת מראה כף היד
מילוי כפות הידיים להצערת מראה כף היד בשיטות מתקדמות

 

 

מילוי כפות ידייםתקציר טיפול
סוג הטיפולניתוחי / לא ניתוחי בהתאם לשיטת הטיפול הנבחרת למילוי כפות הידיים
איפה מתבצעבמרפאה / קליניקה
האם נדרש אשפוזללא אשפוז
האם נדרשת הרדמההרדמה מקומית
משך הטיפולהחל מרבע שעה ועד לשעה לערך, תלוי בשיטה
דרגת כאבבינונית
לאילו אזורים מיועדאזור גב היד, הטיפול עשוי לכלול את מילוי הרקמות הפנימיות (הזרקת חומר מילוי), חידוש שכבת העור החיצונית או את שניהם
חומרי מילוי נפוציםשומן עצמי, חומצה היאלורונית
מתי ניתן לחזור לשגרהתלוי בשיטה – החל משבוע להחלמה מפילינג לחידוש העור בגב היד, עד לשלושה שבועות החלמה מניתוח מתיחת העור בכפות הידיים 
מחיר טיפול ממוצעהחל מ- 1200 ₪ לפילינג ועד לכמה אלפי שקלים לניתוח מתיחת העור בגב היד הכולל טיפולים משלימים ליצירת נפח
לכמה זמן מחזיקה התוצאהמספר חודשים עד שנים

 

מילוי כפות ידיים – מתי מומלץ לעבור את הטיפול?

ככל שעוברות השנים, גופנו הולך ו"מתרוקן" מהרקמות הרכות, אשר בזמנים רגילים ובעיקר בגילאים צעירים יותר – ממלאות את העור ומקנות לו מראה מתוח, חלק ובריא. כאשר רקמות השומן התת-עוריות ורקמות החיבור בכפות הידיים שלנו מידלדלות, התוצאה עשויה להיות מראה גרום, כחוש ו"עצמותי". העצמות, הגידים והורידים עשויים לבלוט מעל לעור, שהופך בעצמו לדק, שקוף ומקומט יותר עם הזמן. 

כפות הידיים הן אזור בגופנו שנחשב ל "מועד לפורענות", משמע שהוא נוטה להזדקן מוקדם יחסית ליתר איברי הגוף. הסיבה לכך היא שמדובר באיברים שנמצאים בשימוש יומיומי, אינטנסיבי ומתמיד הכולל חשיפה ממושכת למפגעים שונים, כולל קרינה השמש, חומרי ניקוי וכדומה. העור של כפות הידיים שלנו הוא פגיע ורגיש במיוחד ולא פעם הוא מסגיר את גילנו הביולוגי או גורם לנו להיראות מבוגרים יותר מגילנו האמיתי.

הטיפולים של מילוי כפות ידיים ושיטות נוספות להצערת כף היד, למעשה מחזירים לכפות הידיים את הנפחים שאבדו להן במרוצת השנים, מגמישים ומצעירים את העור ובכך מטשטשים את סימני הגיל באופן ניכר.  

 

מילוי כפות ידיים
מילוי כפות ידיים – הזרקת חומרי מילוי לגב היד מעניקה נפח לרקמות ומראה צעיר של העור

 

מהן הדרכים להצעיר את מראה כפות הידיים?

בשוק קיימות מספר דרכים להצעיר את מראה כפות הידיים:

✔️ ניתוח למילוי כפות הידיים

✔️ הזרקת חומרי מילוי לכפות הידיים

✔️ פילינג לכפות הידיים

✔️ הצערת כפות ידיים בלייזר

חשוב לציין כי לעיתים קרובות, הגורם המטפל ימליץ על טיפול משולב, הכולל כמה משיטות הטיפול הללו. במקרה של ניתוח למילוי כפות הידיים, ניתן להזריק במהלכו גם חומר מילוי לעיצוב כפות הידיים.

כמו כן, ניתן לבצע טיפול פילינג לאחר הניתוח וההזרקה על מנת להחליק את העור ולשפר את מצבו אף יותר, בדומה לטיפול פילינג לאזור הפנים.

בסעיפים הבאים תוכלו למצוא מידע על טיפולים אסתטיים להצערת כפות הידיים בניתוח או לחילופין ללא ניתוח.

 

מעוניינים בהשוואות מחירים? קבלו עד 3 הצעות מחיר ממיטב המומחים ללא התחייבות

    שם:
    טלפון:

    יישוב מגורים:
    מתעניין בהצעות מחיר בנושא:

     

    מחיר מילוי כפות ידיים – כמה עולה טיפול?

    מחיר ניתוח הצערת כפות ידיים נקבע בהתאם להיקף ומורכבות הטיפול, סוג הניתוח או הטיפול האסתטי וכן מספר הטיפולים המשלימים – כגון הזרקות או פילינג.

    ✔️ מחיר פילינג לכפות הידיים – 1200-2400 לטיפול.

    ✔️ מחיר הזרקת שומן לכפות הידיים – נקבע בהתאם להיקף וסוג הניתוח לשאיבת השומן.

    ✔️ מחיר הזרקת חומצה היאלורונית לכף היד – 1200-2000 ₪ פר מזרק.

    ✔️ מחיר הצערת כפות ידיים בלייזר – 1000-2000 ₪ פר טיפול, בהתאם לסוג הלייזר.

     

    ניתוח למילוי כפות ידיים – כל מה שחשוב לדעת

    להלן הסבר על ניתוח להצערת כפות ידיים שלב אחר שלב:

    #1) הכנות לקראת ניתוח למילוי כפות הידיים – ההכנות לקראת הניתוח כוללות רק שטיפה יסודית של כפות הידיים והיעדר חשיפה לשמש. יש לעקוב אחר הנחיות הגורם המטפל בכל מקרה ומקרה, בעיקר באם המטופל נוטל תרופות באופן סדיר או סובל ממצבים רפואיים כרוניים.

    #2) מהלך ניתוח למילוי כפות הידיים – הניתוח מתבצע בבית החולים תחת הרדמה מקומית או כללית, בהתאם לשיקול הדעת הקליני. לאחר ההרדמה, מבצעים תחילה חתכים כירורגיים זעירים בצידי כפות הידיים, דרכם מושכים את העור עד להשגת אפקט המתיחה. הטכניקה דומה למתיחת פנים בניתוח והיא מבוצעת בהתאם למאפייני העור של המטופל ובהתאם לתוצאה המבוקשת.

    #3) לעיתים קרובות, ניתוח להצערת כפות הידיים ישלב טכניקות שונות כמו השתלת שומן עצמי או הזרקת חומצה היאלורונית לכף היד, וזאת על מנת להגדיל את נפח הידיים ולפצות על השומן שהתדלדל עם הזמן. הבחירה בין חומרי המילוי תיעשה בהתאם לצורך, לרצון המטופל ולהמלצת הרופא.

    #4) פילינג לכפות הידיים כטיפול משלים ניתן לבצע לאחר ביצוע החתכים וההזרקות, במידה שיש צורך בכך ובהתאם להמלצת הרופא המנתח.

     

    מילוי כפות ידיים
    אחרי טיפול של מילוי כפות ידיים – העור מוצק ומתוח (התמונה להמחשה בלבד)

     

    החלמה מניתוח להצערת כפות הידיים

    ההחלמה מניתוח להצערת כפות הידיים אורכת שבועיים-שלושה בממוצע. בתום תקופת ההחלמה ניתן לחזור בהדרגה לשגרת פעילות מלאה.

    הסיבוכים ותופעות הלוואי האפשריות מהניתוח עשויות לכלול הצטלקויות קטנות בצדי כפות הידיים מהחתכים הכירורגיים, וכן תופעות הקשורות להזרקת חומרי המילוי או לטיפול הפילינג.

     

    מהו פילינג לכפות הידיים?

    טיפול הצערת כפות ידיים בפילינג עובד באמצעות קילוף השכבה החיצונית של העור תוך עידוד היווצרותה של שכבה חדשה ורעננה במקומה. טיפול פילינג לכפות הידיים מתבצע לרוב באמצעות חומרים כימיים מיועדים שמאפשרים את אפקט הקילוף.

    כעבור שבוע עד שבועיים מיום הטיפול, תתקבל שכבת עור חדשה שתקנה לידיים מראה צעיר, חלק והדוק יותר. הפילינג מאפשר להתגבר גם על פגעי פיגמנטציה, שמש וכתמים שונים על העור. 

     

    אילו שיטות מילוי לכפות הידיים קיימות?

    להלן כל מה שצריך לדעת על שיטות מילוי לכפות הידיים באמצעות הזרקות לגב היד:

    ✔️ הזרקת שומן לכפות הידיים – ניתן למלא את כפות הידיים באמצעות הזרקות לגב היד של שומן עצמי, כלומר שומן שנשאב מגוף המטופל. טיפול זה כרוך למעשה בפרוצדורה כירורגית של שאיבת שומן מאזור אחר בגוף כמו הבטן, הישבן או המותניים.

    בתום הטיפול, ולאחר מספר שבועות, מחצית מהשומן ייספג באופן טבעי בגוף, כאשר החצי השני ייקלט ויוסיף נפח לעור באופן תמידי. השומן העצמי גם משפר את מרקם, איכות וטיב העור של כפות הידיים.

    ✔️ הזרקת חומצה היאלורונית לכף היד – שלא כמו טיפול בהזרקת שומן לכפות הידיים, טיפול למילוי כפות הידיים בחומצה היאלורונית איננו כרוך בניתוח כלל. במסגרת הטיפול, מבצעים הזרקות לגב היד, המכילות חומצה היאלורונית מסותנזת שמחקה את החומצה המצויה בגוף באופן טבעי.

    הזרקת חומצה היאלורונית לכף היד היא טיפול פשוט, מהיר ובטוח יחסית שמפיק תוצאות טובות, אך החיסרון הוא בכך שתוצאות הטיפול נותרות לתקופת זמן של מקסימום שנה. לאחר תקופה, יש לבצע טיפול חוזר לשימור התוצאות.

     

    איך מתבצעת הצערת כפות ידיים בלייזר?

    טיפול להצערת כפות ידיים בלייזר נעשה באמצעות מכשור מתקדם אשר פולט קרני לייזר באורכים שונים היישר אל אזור הטיפול, במטרה לעורר את תהליכי ייצור רקמות החיבור בעור. התוצאה היא הצערת העור ושיפור מרקמו, כמו גם טשטוש קמטים וכתמים.