נכתב ע
נכתב ע"י מערכת אסתטיקר

כל מי ששקלה אי פעם לעשות החלקה וודאי נתקלה לא פעם בשאלה ובהתלבטות אם השיער אכן יהיה חלק. אם כך, התשובה לשאלה חד משמעית – השיער יהיה חלק בשימוש בהחלקה האורגנית של אוקסו אורגניק.

המוצר החדשני של OXO ORGANIC משלב בתוכו שני יתרונות חשובים : שיער חלק ושיקום נזקים קודמים. בעוד מרבית מוצרי ההחלקה אינם טבעיים כלל ומכילים חומרים כימיים שפוגעים בשיער, המוצר של OXO ORGANIC  הינו מוצר המבוסס על חומצות אמינו טבעיות,שמנים טבעיים וחלבונים העוזרים בשיקום.

הנוסחה של אוקסו אורגניק יצרה חומר החלקה ריחני ונעים שמביא להחלקת השיער תוך מספר שעות ובמקביל מטפל בשיער ומביא לשיקומו.

אוקסו אורגניק מוצרים
אוקסו אורגניק מוצרי החלקה

 

החלקה אורגנית OXO לשיער – איך זה עובד?

המוצר המהפכני של OXO ORGANIC מכיל חלקיקי ננו מ-22 קראט זהב, שמנים אפריקאיים, אגוזי שיאה, תמצית קקאו ועוד. כל אלו יחדיו יוצרו חומר מאוחד שמשקם את השיער ומחזק אותו.

ההחלקות המתחרות עשויות גם כן להביא למצב של החלקה אך חשוב להבין כי כאשר המוצר מכיל גופרית או פורמלין הוא עלול לפגום קשות בשיער, לגרום לנשירה או לשבור אותו. הנוסחה של OXO ORGANIC מתאימה לקהל לקוחות רחב, בעל סוגי שיער טבעי וצבוע, מתולתל וגלי ואף מתאימה לשיער פגום ומסוגלת לשקם אותו.

אוקסו אורגניק מתאים גם לשיער צבוע או לשיער שעשו לו סאנינג ולמעשה ההחלקה האורגנית מבהירה במעט את השיער מכיוון שהחומרים הפעילים בה גורמים לכך. השימוש במוצר בטיחותי לחלוטין ונמשך כ-4 שעות.

לאורך השעות הללו אין צורך שלב מוצרים או תכשירים אחרים והכל נעשה בשילוב עם שטיפה בזרם מים פושרים ומחליק שיער. בשונה מההחלקות האחרות שיש בשוק כיום, ניתן כבר בסיום התהליך לאסוף את השיער, לחפוף אותו או לרחוץ בים ובבריכה – השיער נותר חלק לצמיתות וחידוש ההחלקה נעשה רק על השורש שצמח ולא על השיער כולו.

 

החלקה אורגנית טבעית – חוות דעת, ביקורות והמלצות

אחת הביקורות הבולטות שעולות אודות המוצר OXO ORGANIC זו העובדה כי המחיר אינו זול. מן הראוי לציין כי גם ההחלקות המתחרות מגיעות לאלפי שקלים אך אם להשוות ביניהם ההחלקה האורגנית יעילה בהרבה בשל סיבות רבות ומשתלם לשלם בעבורה לעומת האחרות.

אמנם מדובר בהוצאה כלכלית לא קטנה אך זו הוצאה חד פעמית, בעוד את שאר ההחלקות תצטרכו לחדש ולעשות פעם אחר פעם. מרבית הלקוחות שעשו שימוש בהחלקה האורגנית טוענים כי הם מרוצים מאוד מהתוצאה ובטוחים כי השימוש בהחלקות האחרות היה טעות.

חוות הדעת והביקורות על מוצרי OXO חיוביות וההמלצות נחשפות מיום ליום על ידי הלקוחות הרבות שכבר ניסו והעידו כי מדובר במוצר מהפכני ומוצלח.

 

אוקסו אורגניק – קטע וידאו

 

האם זה באמת עובד? – OXO ORGANIC

פשוט מאוד להבין מדוע עולה השאלה 'האם זה באמת עובד?', הרי עד הופעתו של אוקסו אורגניק נאלצנו להסתפק בהחלקות הכימיות שהיו. לעיתים, היה צורך לשלב כמה החלקות בבת אחת על מנת לקבל תוצאה של שיער חלק.

גם לאחר פעולה זו, השיער אינו היה נראה טבעי ולרוב התוצאה הייתה חלקית והשיער היה נראה שרוף, פגום ולא טבעי. ובכן, OXO ORGANIC זהו מוצר מהפכני בשל התוצאה בעלת המראה הכי קרוב לטבעי שניתן, אך בעיקר בשל העובדה שזה באמת עובד!

ולא סתם, זה עובד על כל סוגי השיער, גם על שיער צבוע ובהיר, גם על שיער פגום וגם על שיער מקורזל. אנו ממליצים לכם להפסיק להתלבט ולחפש פתרונות יצירתיים לשיערכם, היום כבר לא צריך לחשוב פעמיים – OXO ORGANIC  יענו על כל הציפיות שלכם והשיער יהיה מושלם מתמיד.

לקריאת חוות דעת של בחורה שעשתה: http://oxoorganic.blogspot.co.il/2017/08/oxo.html