נכתב ע
נכתב ע"י מערכת אסתטיקר

כל המידע על מתיחת דקולטה ואזור המחשוף – קמטים באזור החזה והצוואר היא בעיה נפוצה שמטרידה נשים רבות. הקמטים מופיעים כחלק טבעי מתהליך ההתבגרות של העור.

גורמים כמו חשיפה לשמש, עישון או ירידה במשקל עלולים להאיץ את הופעת הקמטים. וכן, גם לגנטיקה יש תפקיד מכריע.

החדשות הטובות? כיום אפשר לבצע מתיחה של אזור המחשוף (המכונה גם דקולטה) באמצעות הליכים פשוטים ולא פולשניים, ללא ניתוח. במדריך הבא נסקור את השיטות הנפוצות להחלקת קמטים במחשוף.

 

מתיחת דקולטה / אזור מחשוף

טיפול מתיחת דקולטה ואזור המחשוף – מיצוק חידוש והעלמת קמטים

 

 

תקציר לממהרים:

אם את מחפשת טיפול להצערת אזור המחשוף, יש כמה שיטות שיכולות להתאים לך:
✔️ טכנולוגיה הודות לחידושים הטכנולוגיים, כיום תוכלי לבצע טיפול בקמטים בצוואר באמצעות הליכים לא פולשניים ובלי ניתוח. 
✔️ בטיחות – ההליכים הללו בטוחים לשימוש וכרוכים במינימום כאבים ותופעות לוואי.
✔️ שיטות מובילות – השיטות המובילות לצורך מתיחת אזור הדקולטה והחלקת קמטים באזור במחשוף הם טיפול בגלי רדיו, גלי אולטרסאונד, חוטים נמסים או חומצה היאלורונית.

 

מתיחת דקולטה ואזור המחשוף – מה זה אומר ולמי זה מתאים?

המונח דקולטה (Décolletage) מתייחס לחלק העליון בגופה של אישה, מהמותן ומעלה. המילה דקולטה מגיעה מהשפה הצרפתית, ופירושה בתרגום חופשי הוא "לחשוף את הצוואר". העור באזור הדקולטה נוטה לקמטים, משום ששכבת השומן בו דקה במיוחד, וכמעט שאין בו בלוטות חלב.

אלמנט נוסף שהופך את אזור הדקולטה למועד לפורענות מבחינת קמטים, קשור לעובדה שאזור המחשוף, כשמו כן הוא – חשוף, גם לפגעי השמש. נוסיף לכך את העובדה שרובנו לא תמיד מקפידות למרוח קרם הגנה באזור החזה, והדרך מכאן ועד להופעתם של קמטים וכתמים קצרה.

 

למה נוצרים קמטים באזור המחשוף וכיצד ניתן למנוע אותם?

באופן טבעי וככל שהגיל עולה, שכבות הקולגן בגופנו מתחילות להדלדל. העור מאבד את האלסטיות שלו, והתוצאה היא עור שנראה מקומט. השיטה הטובה ביותר היא תמיד שיטת המניעה:

✔️ תכשירי לחות – הקפידי להזין את עור המחשוף באמצעות תכשירי לחות. הקפידי למרוח קרם הגנה כנגד השמש.

✔️ אורח חיים – שימרי על אורח חיים בריא והימנעי מהרגלים מזיקים כמו עישון סיגריות שיסייעו במניעת קמטים.

אך בסופו של דבר, כל ההקפדה שבעולם לא יכולה לעצור לחלוטין את פגעי זמן. כאן נכנסת לתמונה הטכנולוגיה. מייד נסקור את השיטות המתקדמות ביותר להחלקת קמטים באזור המחשוף.

 

מעוניינים בהשוואות מחירים? קבלו עד 3 הצעות מחיר ממיטב המומחים ללא התחייבות

    שם:
    טלפון:

    יישוב מגורים:
    מתעניין בהצעות מחיר בנושא:

     

    טיפול באזור המחשוף באמצעות מורפאוס

    עולם האסתטיקה הולך ומשתכלל, וטכנולוגיות חדשות נכנסות לשוק כל העת. אחד הטיפולים המדוברים בעולם האסתטיקה נקרא "מורפאוס", מכשיר שמשדר גלי רדיו. אז מה זה בעצם טיפול בגלי רדיו לאזור המחשוף ואיך זה עובד? גלי רדיו הם גלים אנרגטיים שמייצרים חום.

    החום שנוצר מהגלים חודר לעומק העור, אל שכבת הדרמטיס. החום גורם לחלבונים קולגן ואלסטין שבתוך העור להתכווץ. כתוצאה מכך, העור נראה מתוח ומוצק יותר. טיפול במורפאוס לאזור המחשוף (דקולטה) מתבצע במספר מפגשים שבועיים. אין צורך בהתאוששות בין הטיפולים, תופעות הלוואי הן מינימליות וכוללות עור אדמדם או עקצוץ קל לאחר הטיפול.

    העלמת קמטים באזור הדקולטה באמצעות גלי רדיו זוהי שיטה בטוחה לחלוטין, שאושרה לשימוש על-ידי ארגון הבריאות העולמי.

     

    העלמת קמטים במחשוף באמצעות מכשיר אולתראפי

    מכשיר אולתראפי (Ultherapy) הוא מכשיר המשדר גלי קול. גלי הקול מומרים לאנרגיית חום, שחודרת את מעטפת השריר בלי לפגוע בשכבות החיצוניות. כתוצאה מחימום הרקמה, נוצר אפקט של הידוק העור ומתיחתו.

    בדומה לטיפול באמצעות גלי רדיו, גם טיפול במכשיר אולתראפי לאזור הדקולטה אושר לשימוש על-ידי ארגון הבריאות הבינלאומי. בניגוד לטיפול בגלי רדיו, במכשיר אולתראפי מספיק טיפול בודד בלבד. האזורים בהם ניתן להשתמש במכשיר אולתראפי כוללים את אזור החזה, הצוואר והסנטר.

    הטיפול לא כרוך בתופעות לוואי, או בתופעות לוואי קלות בלבד – נפיחות מסוימת, כאב קל או חוסר תחושה בימים שלאחר הטיפול.

    התופעות חולפות מעצמן תוך שלושה ימים, ובמקרים קיצוניים תוך שבועיים. תוצאות הטיפול אינן מיידיות, אך תוך שישה שבועות מרגע הטיפול כבר תחושו בהטבה. האפקט המלא מתקבל בחלוף שלושה חודשים. הטיפול יעיל מאד, אך עלות טיפול במכשיר אולתרפי אינה זולה ועומדת על 6,000-12,000 ₪.

     

    מתיחת דקולטה באמצעות חומצה היאלורונית

    חומצה היאלורונית היא הטרנד החם ביותר בעולם האסתטיקה. חומצה היאלורונית היא חומר מילוי עם יכולות מופלאות: החומצה מאיצה את תהליך הייצור הטבעי של הקולגן בגוף.

    במקביל, החומצה גורמת להיאספות נוזלים, מה שמייצר את האפקט המיוחל של נפח ומילוי הקמטים. בדרך כלל מספיקים שלושה טיפולים של חומצה היאלורונית לאזור הדקלוטה, במרחק של שבועיים או שלושה בין הטיפולים. כדי לשמור על התוצאות, יש צורך בתחזוקה שוטפת.

    מומלץ לחזור ולבצע טיפול בקמטים באזור המחשוף באמצעות חומצה היאלורונית אחת לתשעה חודשים. הטיפול מתבצע ללא הרדמה, אפשר להשתמש במשחה מאלחשת. תופעות הלוואי קלות וכוללות אודם, נפיחות וגירוי מקומי. תופעות אלו חולפות מעצמן מספר ימים לאחר הטיפול.

     

    מתיחת אזור המחשוף באמצעות חוטים

    בדומה לשיטות אחרות, גם מתיחה באמצעות חוטים גורמת לייצור מוגבר של קולגן. בנוסף, השיטה מגבירה את ייצור האלסטין בעור. במהלך הטיפול מוחדרים מתחת לעור חוטים רפואיים ש"מרימים" את העור ומותחים אותו, התוצאה המתקבלת היא עור מתוח ומראה צעיר ורענן.

    טיפול באמצעות חוטים יעיל לשימוש באזור המחשוף, הצוואר הידיים והפנים. הטיפול אינו מסוכן והוא מחזיק מעמד לאורך זמן, אך מומלץ להתחיל בגיל צעיר יחסית, אפילו בעשור השלישי לחיים, לפני שהקמטים נעשים משמעותיים.

     

    מחיר מתיחת דקולטה ואזור המחשוף – כמה זה עולה?

    אם החלטת שהגיע הזמן לטפל בקמטים ובכתמים באיזור החזה, את בוודאי שואלת את עצמך כמה עולה טיפול באזור הדקולטה? התשובה תלויה בשיטת הטיפול הנבחרת. טיפול בגלי קול בדרך-כלל יקר יותר מאשר טיפול באמצעות חומצה היאלורונית, למשל.

    גורם נוסף שמשפיע על המחיר הסופי, הוא מידת המקצועיות והיוקרה של המרפאה הנבחרת.

    מתיחת דקולטה/אזור המחשוף – מחיר לפי סוג הטיפולטווח מחירים ממוצע
    עלות סדרת טיפולים במכשיר מורפאוס (עד 6 טיפולים) להעלמת קמטים במחשוף
    7,500 – 6,500 ₪
    כמה יעלה 1-2 טיפולים במכשיר אולתראפי (Ultherapy) להעלמת קמטים באזור הדקולטה?12,000 – 6,500 ₪
    מחיר הזרקת חומצה היאלרונית לטשטוש קמטים באזור הדקולטה (מחיר למזרק בודד)
    3,000 – 1,400 ₪
    עלות טיפול בחוטים למתיחת אזור המחשוף (מחיר סופי נקבע לפי כמות החוטים שנדרשים לטיפול). 6,000 – 3,000 ₪