נכתב ע
נכתב ע"י מערכת אסתטיקר

מתיחת פנים ללא ניתוח היא שיטת טיפול חדשנית המחזירה לפנים את המראה הצעיר, הטבעי והמתוח וזאת ללא ניתוח פולשני המחייב הרדמה, זמן החלמה ארוך וצלקות.

טכנולוגיות מובילות בענף האסתטיקה הרפואית נועדו לספק פתרונות לעיכוב הזדקנות והצערת העור, לצד צמצום הליכים כירורגיים, והולידו את האפשרות לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח, שמשיבה את עור הפנים שנים רבות לאחור בלי לעבור בחדר הניתוח.

 

מתיחת פנים ללא ניתוח
טיפול מתיחת פנים ללא ניתוח לטיפול בצניחת העור והעלמת קמטים – מידע מקיף

 

 

מתיחת פנים ללא ניתוחתקציר למטופל/ת
סוג הטיפוללא ניתוחי
איפה מתבצעבמרפאה / קליניקה
האם נדרש אשפוזללא אשפוז
האם נדרשת הרדמההרדמה מקומית
משך הטיפולכשעה בממוצע, בשיטת גלי רדיו נדרשים לפחות 4 טיפולים להשלמת התהליך
דרגת כאבקלה
לאילו אזורים מיועדמתיחה של העור באזור הפנים, כאשר שיטת החוטים מותאמת במדויק למאפייני המטופל ותווי הפנים, לעומת גלי רדיו שפועלים בצורה דומה על כל מטופל
שיטות למתיחה ללא ניתוחשיטת החוטים והרמת עור, שיטת גלי רדיו למיצוק וחידוש רקמות
מתי ניתן לחזור לשגרהמיידית בשיטת גלי הרדיו, לעומת שיטת החוטים שמצריכה החלמה וזהירות בהתנהלות היומיומית בהתחלה
מחיר טיפול ממוצעהחל מ- 1600 ₪ לטיפול בודד בגלי רדיו, החל מ- 8000 ₪ למתיחה עם חוטים
לכמה זמן מחזיקה התוצאהמספר חודשים עד שנים, תלוי בשיטת הטיפול וגורמים נוספים כמו גיל המטופל, אורח החיים שלו, מצבו הבריאותי ומצב העור

 

מהי מתיחת פנים ללא ניתוח?

טיפול למתיחת פנים ללא ניתוח הוא טיפול המיועד לספק מענה לרפיון ולצניחה של העור ולהיווצרות של קמטים בפנים, כתוצאה מפגעי הזמן והגיל ומן התנאים הסביבתיים.

עור הפנים חווה לאורך השנים אובדן של הלחות הטבעית, הגמישות והמוצקות ומגיב לכוח הגרביטציה בנפילה מטה ובהיווצרות של שקעים בלחיים, תחת העיניים ואובדן נפחים באזורים שונים בפנים.

מתיחת הפנים המסורתית התבססה על הליך כירורגי פולשני, שכלל חיתוך והסרה פיסות עור רפוי ועודף, מתיחה ותפירה של העור הקיים, לטשטוש קמטים, הרמת העור ושיפור המראה.

הליך זה בוצע בהרדמה מלאה, כלל תפרים במספר רב של אזורים בפנים, והיה כרוך בתהליך החלמה ממושך. הליך חדשני יותר מאפשר מתיחת פנים בלי הרדמה וללא התערבת כירורגית פולשנית, באמצעות טכניקות שונות של הזרקה ובשימוש בטכנולוגיות מתקדמות לחידוש מרקם ורקמות העור.

 

מעוניינים בהשוואות מחירים? קבלו עד 3 הצעות מחיר ממיטב המומחים ללא התחייבות

    שם:
    טלפון:

    יישוב מגורים:
    מתעניין בהצעות מחיר בנושא:

     

    מהן התוצאות הרצויות של מתיחת פנים ללא ניתוח?

    יתרונות מתיחת פנים ללא ניתוח מצויים הן בנגישות ובקלות של ההליך והן בהימנעות מהליך כירורגי וצורך בהחלמה ממושכת. יחד עם זאת יעילות הטיפול אינה זהה בכל אחת מן השיטות והחלופות, ובבחירת טיפול יש לבצע אבחון מוקדם אל מול רופא מומחה בתחום האסתטיקה הרפואית, אבחון מצב העור והליקויים הנדרשים לטיפול וקבלת המלצה אודות השיטה שתספק את התוצאה הטובה ביותר.  

     

    מתיחת פנים ללא ניתוח
    לפני מתיחת פנים ללא ניתוח (משמאל) ואחרי – עור מוצק יותר והחלקת הקמטים (להמחשה בלבד)

     

    שיטות למתיחת פנים ללא ניתוח

    מתיחת פנים ללא ניתוח יכולה להתבצע במספר טכניקות ושיטות טיפול, כאשר לצורך קבלת ההחלטה על התאמת הטיפול, נדרש אבחון מקצועי של רופא מומחה בתחום האסתטיקה הרפואית, תוך התייחסות למצב העור, גיל המטופלת, היקף ועומק הקמטים, עובי העור והמרקם שלו ואלמנטים נוספים.

     

    בין השיטות המובילות לביצוע מתיחת פנים בלי ניתוח:

    ✔️ מתיחת פנים עם חוטיםמתיחת פנים באמצעות חוטים מתבצעת בשיטה ייחודית של החדרת חוטים דקיקים מחומרים אשר נספגים בעור בתהליך פירוק איטי. במסגרת הטיפול מבצע הרופא המטפל חתכים זעירים במספר אזורים בפנים, כאשר דרך אותם חתכים מוזרקים החוטים, באמצעות צינורית קנולה, בהתאם לתכנון מוקדם ועל פי צורך.

    החוטים נמתחים על ידי הרופא תוך הרמת העור כלפי מעלה, מתיחת אזורים בעלי קמטים לצורך החלקת הקמטים, וקשירה של החוטים בשיטה ייחודית שמונעת מן העור צניחה חוזרת. החוטים בנויים בתצורה ייחודית היוצרת אחיזה של רקמות העור בחוטים, מה שמסייע בהליך מתיחה עדין שמשמר מראה טבעי.

    ✔️ מתיחת פנים בגלי רדיו – מתיחת פנים בגלי רדיו מתבססת על טכנולוגיה מתקדמת, שאינה פולשנית ופועלת למיצוק ולחידוש רקמות העור. ההליך מתבצע באמצעות הקרנה ממוקדת של גלי רדיו על גבי עור הפנים, מה שמביא להתחממות מבוקרת של הרקמות.

    אנרגיית החום העוצמתית הפועלת על הרקמות שתחת העור גורמת לתגובת נגד של הגוף אשר מביאה להגברת ייצור הקולגן הטבעי בגוף. שחרור ריכוז גבוה של קולגן גורם למיצוק מחדש של העור, להשבת הגמישות והברק הטבעית ולפעולת הרמה של אזורים נפולים.

    שיטה זו יוצרת למעשה חידוש טבעי של שכבת העור הראשונית, שיפור במראה ובמרקם העור והשבת מראה צעיר, מוצק ואסתטי. הטיפול מתבצע באמצעות סדרת מפגשים טיפוליים הנעה בין 4-6 טיפולים.

     

    מתיחת פנים ללא ניתוח
    מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות גלי רדיו – החלקה ומיצוק העור

     

    איך מותחים פנים בלי ניתוח? יתרונות וחסרונות לכל שיטת טיפול:

     

    שיטת הטיפוללמי מתאים הטיפול והכנותתוצאה ועמידותתופעות לוואי
    מתיחת פנים עם חוטיםלגברים ולנשים, לאחר העשור הרביעי לחיים, בעלי קמטים, שקעים וצניחת עור ברמה בינונית. לא נדרשות הכנות מקדימות.שיפור משמעותי במצב העור, קבלת מראה טבעי ללא חתכים וצלקות. החוטים מתמוססים בעור לאחר מספר חודשים. לאחר סדרת טיפולים פוחת הצורך בטיפול והתדירות. לאחר הטיפול עשויים להופיע שטפי דם מקומיים ונפיחות קלה באזורי ההזרקה.
    אינו מתאים לבעלי עודפי עור משמעותיים וקמטים קשים.
    מתיחת פנים בגלי רדיוהטיפול מתאים לגברים ולנשים, בכל גיל, בעלי קמטוטי פנים קלים ותחילת הליך התבגרות העור. לא נדרשות הכנות או היערכות לטיפול.שיפור וחידוש במראה העור והחלקת קמטוטים קלים. שימור התוצאה עשוי להיות ממושך, בהתאמה למרקם העור, קצב ההזדקנות והגנה על העור ממפגעים סביבתיים (חשיפה לקרינה מזיקה, תזונה).הטיפול אינו פולשני, ללא תופעות לוואי ותקופת החלמה וניתן לשוב לשגרה באופן מידי. הטיפול מתאים ליקויי עור קלים.
    ניתוח מתיחת פניםהטיפול מתאים לגברים ולנשים בעשורים המתקדמים לחיים, בעלי קמטים עמוקים ועור נפול, שאינם מקבלים מענה באמצעות שיטות הטיפול הלא פולשניות. הטיפול מתבצע בהרדמה מלאה ודורש תשאול רפואי, ביצוע בדיקות דם, א.ק.ג., הפסקת נטילת תרופות לדילול דם וריטינואידים.
    הפסקת עישון כשישה שבועות בטרם הניתוח וצום יום לפני הניתוח.
    תוצאה טובה ואחוזי שיפור ניכרים. עמידות התוצאה צפויה לספק מענה לתקופה בת מספר שנים. החלמה ממושכת בת שבועות אחדים, כתוצאה מפעולת ההרדמה כמו גם מן הצורך בסגירה ושיקום של החתכים הכירורגיים והתפרים. הימנעות ממאמץ, חשיפה לשמש וצורך בנטילת תרופות למניעת זיהומים ודלקות.

     

    מחיר מתיחת פנים ללא ניתוח – כמה עולה?

    מחיר מתיחת פנים בלי ניתוח אינה קבועה, ועשויה להשתנות בהתאם לניסיון ולמוניטין של המרפאה / הרופא המטפל, שיטת הטיפול ומצב העור של המטופל, לצד הצורך בטיפולים משלימים.

    טווח המחירים הממוצע לטיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח בלבד, ללא טיפולים משלימים:

    טווח המחירים הנהוג למתיחת פנים בחוטים עומד על 8,000-15,000 ₪.

    טווח המחירים הנהוג למתיחת פנים בגלי רדיו עומד על 1,600-2,200 ₪ לטיפול יחיד.

    * כאמור, לתוצאה אפקטיבית נדרשת סדרה בת מספר טיפולים.

     

    אילו אזורים בפנים ניתן למתוח?

    ככלל, מתיחת עור הפנים ללא ניתוח מאפשרת טיפול הרמוני מלא לכל עור הפנים ואינה מיועדת לספק פתרון לקמט נקודתי או לאזור יחיד בפנים.

    ניתן לבצע טיפולים אחרים, חלופיים או משלימים, דוגמת הזרקת בוטוקס וחומרי מילוי לצורך טיפול נקודתי בקמטים, פיסול או מילוי שקעים באזור אחד או יותר.

    ביצוע מתיחת פנים היא פעולה נרחבת יותר המביאה בחשבון את תהליך ההזדקנות והשפעתו על עור הפנים, ויוצרת תהליך טיפול כולל למספר מפגעים אסתטיים על גבי כלל עור הפנים.

    לצד הטיפול בפנים, השיטות האמורות מספקות מענה גם לצרכי מתיחת צוואר בלי ניתוח, באמצעות שימוש בטכניקה זהה על גבי עור הצוואר הנוטה לקמטים ולהזדקנות.

    ניתן לשלב טיפול מסוג פיסול פנים ללא ניתוח בשילוב עם טכניקות המתיחה של העור, באמצעות הזרקה ממוקדת של חומרי מילוי, תיקון פגמים דוגמת שקעים, עצם בולטת באף, חיטוב סנטר וקו לסת ואחרים.