נכתב ע
נכתב ע"י מערכת אסתטיקר

תיקון ניתוח אף עשוי להידרש בשל ניתוח שכשל ולא סיפק את הפתרון האסתטי הנדרש, או לחילופין בשל פגיעה כזו או אחרת בתפקוד האף ודרכי הנשימה, פגיעה בנימים ובעצבים וכשלים נוספים.

ניתוחי אף הם בין הניתוחים האסתטיים הוותיקים והפופולריים ביותר, אך גם אלה הדורשים רמת מיומנויות גבוהה במיוחד, פעולה כירורגית פולשנית עדינה ומוקפדת, היכרות מעמיקה עם אנטומיית האף והפנים הן בהיבט האסתטי והן בהיבט של מבנה ותפקוד האף במערכת הנשימה.

 

תיקון ניתוח אף
תיקון ניתוח אף – תיקון ניתוח אף לא מוצלח, תיקון אף ללא ניתוח, חומרי מילוי לפיסול האף

 


 

עיוותים אפשריים של ניתוח אף

ניתוח אף כירורגי מציג אחוזי הצלחה גבוהים ומטופלים מרוצים רבים. יחד עם זאת, ניתוח שעוסק בשינוי מבני של האף, בניסור וחיתוך של עצם האף והמחיצה ונוגע בסחוסים וברקמות עדינות, טומן בחובו כשלים ופוטנציאל לליקויים ופגמים שחשוב להכיר:

1) חוסר סימטריה באף – מבנה האף מורכב משני צדדים החולקים בסיס ועצם משותפת, אשר נחלקים באמצעות מחיצה. חוסר סימטריה של הנחיריים, צד אחד נפוח יותר מן האחר, כיפת אף שקועה/מוגבהת יחס לצדה השני וליקויי סימטריה נוספים עשויים לשנות לחלוטין את מראה הפנים ולהוות פגיעה אסתטית.

2) כיפת אף מורמת – כיפת אף מורמת בצורה מותאמת למבנה האף יוצרת מראה של אף סולד ומחמיא. כיפת אף גבוהה יתר על המידה תיצור אף סולד בצורה מוגזמת שאינה טבעית.

3) קריסת האף – פגיעה בסחוסים וברקמות עשויים להביא לקריסה ולמראה אף פחוס ונפול.

4) נטייה צידית של האף – פגיעה במחיצה באופן שגורם לאף נטייה לאחד הצדדים.

5) צלקת באף – היווצרות צלקות בולטות כתוצאה מן ההליך הכירורגי.

6) פגמים בתפקוד האף – פגיעה בנימים שיוצרת דימום מתמשך, נימולות וחוסר תחושה, מגבלה במעבר אוויר טבעי, פגיעה בתפקוד חוש הריח.

 

האם ניתן לתקן ניתוח אף לא מוצלח?

טכנולוגיות מתקדמות בענף הרפואה האסתטית מאפשרות כיום תיקון ניתוח אף פלסטי והגעה לתוצאה האסתטית הרצויה, כמו גם טיפול בפגיעות בתפקודי האף, במגוון שיטות מתקדמות, ובמקרים מסוימים גם באמצעות תיקון ניתוח אף ללא ניתוח.

במטרה לקבוע את שיטת הטיפול למטרת תיקון ניתוח אף חשוב להבין מהי הפגיעה הראשונית ביחס למצב האף בטרם הניתוח, ולבחור בטיפול שמרני, מוקפד ובעל פוטנציאל הצלחה גבוה, ללא נטילה של סיכונים נוספים.

 

מעוניינים בהשוואות מחירים? קבלו עד 3 הצעות מחיר ממיטב המומחים ללא התחייבות

    שם:
    טלפון:

    יישוב מגורים:
    מתעניין בהצעות מחיר בנושא:

     

    איך מתקנים ניתוח אף?

    תיקון ניתוח אף כושל ניתן לבצע במספר דרכים, כאשר אלה נחלקות לשני קבוצות:

    ✔️ ניתוח אף שני – תיקון אשר מתבצע באמצעות התערבות כירורגית חוזרת, תיקון ניתוח מחיצת אף באמצעות ניתוח לתיקון המחיצה, ניתוחים הכוללים בניה מחודשת של סחוסים, חידוש רקמות והשתלת עצב, בהתאם לסוג הליקוי ולצורך. ניתוחים אלו מתבצעים בחדר ניתוח באמצעות כירורג מומחה, ברובם תחת הרדמה מלאה ומצריכים זמן התאוששות ושיקום ממושך. ניתוח אף שני לצורך תיקון מתאים לליקויים הנוגעים לתחושת המטופל ולתפקוד האף בעיקרם.

    ✔️ פיסול אף לאחר ניתוח – טיפול בפגמים אסתטיים של האף לאחר ניתוח אף כושל ניתנים לביצוע במקרים רבים ללא צורך בהתערבות כירורגית נוספת, באמצעות הזרקה של חומרי מילוי ונפח אשר מאפשרים את פיסול האף מחדש. שיטה זו מאפשרת תיקון אסתטי מוצלח ומדויק ללא צורך בהליך כירורגי או הרדמה, בזמן החלמה קצר ותוצאות הניכרות לעין בטווח זמן קצר במיוחד.

     

    סוגים של חומרי מילוי לתיקון ניתוח אף

    תיקון ניתוח אף באמצעות הזרקה נשען על שימוש בחומרי מילוי בעלי תכונות של סמיכות וצמיגיות, אשר מאפשרים פיסול ומילוי, השבת נפחים ותיקון פגמים בסימטריה של האף, באמצעות הזרקה מדויקת של חומר מתאים במינון מוקפד.

    אלו הם חומרי המילוי המובילים לטיפול בפגמים אסתטיים באף:

    #1 חומצה היאלורונית – חומצה אשר קיימת בגוף באופן טבעי ומשמשת לצורך קשירת מולקולות מים ושמירה על ריכוז של לחות בעור, נפח וגמישות. החומצה ההיאלורונית אשר משמשת לצרכי הזרקה מיוצרת בתהליך כימיקלי מחומרים מן החי בעיקר (קיימת גם חומצה היאלורונית המתבססת על חומרים מן הטבע) ודומה במיוחד בהרכב שלה לחומר הטבעי הקיים בגוף.

    מספקת נפח טבעי וגמיש הניתן לעיצוב, תיקון ניתוח אף עם חומצה היאלורונית מתאים לתיקוני מבנה והשלמות, ליקויים דוגמת צניחה, שקע בעצם האף ואחרים.

    #2 רדיאס – תיקון ניתוח אף באמצעות רדיאס מתאים למגוון סוגי תיקונים וליקויים. רדיאס הוא חומר למילוי והשבת נפחים המתבסס על קלציום הידרוקסיל אפטיט, אף הוא חומר טבעי אשר מיוצר בגוף, כאשר הוא מגיע במצב צבירה נוזלי ומתגבש במהירות לכדי סידן גמיש מחד גיסא ויציב ועמיד מאידך גיסא.

    #3 אלנסה – אלנסה הוא חומר מילוי המתבסס על פוליקפרולקטון, חומר סינטטי אשר אינו קיים בגוף באופן טבעי, אולם נוטה להיספג בו בקלות ולהתפרק פירוק איטי במיוחד אשר מעניק לו עמידות ארוכת שנים ביחס לחומרי מילוי אחרים. תיקון ניתוח אף באמצעות אלנסה מעניק עמידות בת שניים עשר ועד שלושים ושישה חודשים.

     

    האם מסוכן לתקן ניתוח אף?

    רמת הסיכון הקיימת בהליך תיקון של ניתוח אף נוגעת לאופן התיקון ולשיטה שנבחרה.

    חדירה כירורגית מחודשת אל אזור קטן ועדין דוגמת האף, לאחר שעבר הליך דומה שכשל, עשויה להיתקל בסיבוכים, לפגוע בשנית בנימים וברקמות שטרם הספיקו להשתקם ולהיבנות, ולדרוש מן הגוף הליך שיקום ממושך, ולעתים כואב.

    גם הליך של הרדמה מלאה טומן בחובו סיכונים ותופעות לוואי, וככל שניתן להימנע מהליך כזה, מוטב כך.

    האפשרות לבצע תיקון ניתוח אף ללא ניתוח באמצעות שימוש בטכניקת הזרקה ובחומרים מובילים אשר מאושרים על ידי משרד הבריאות, מצמצם את הסיכונים ותופעות הלוואי לכדי רגישות מקומית והופעה של שטפי דם, וזוכה לסיכויי הצלחה גבוהים במיוחד.

     

    כמה עולה תיקון ניתוח אף? מחירים:

    ניתוח אף כירורגי כרוך בתשלום בן אלפי שקלים ועשוי לעלות ולהגיע לכדי עשרות אלפי שקלים.

    קבלת תוצאה לא רצויה וצורך בתיקון עשוי להביא להוצאה נוספת דומה ואף עולה על המקורית-במקרה של תיקון כירורגי נוסף, אולם מצטמצמת בעשרות אחוזים בבחירה של תיקון ללא ניתוח.

    עלות תיקון ניתוח אף באמצעות הזרקת חומרי מילוי עשויה לעמוד על בין 2,500 ₪ ל-8,500 ₪. במקרה של ניתוח אף חוזר המחיר צפוי להיות גבוה יותר.

    תיקון ניתוח אף – מחיר לפי סוג טיפול מחיר ממוצע במרפאות בישראל להליך תיקון ניתוח אף
    כמה עולה לתקן ניתוח אף באמצעות רדיאס? 5,000 – 2,600 ₪
    מחיר מזרק של אלנסה לתיקון ניתוח אף 5,000 – 2,500 ₪
    טווח מחירים לפיסול אף ללא ניתוח ע"י הזרקת שומן עצמי5,500 – 2,900 ₪
    כמה יעלה ניתוח אף חוזר, לתיקון של ניתוח אף קודם?17,500 – 7,000 ₪